با من نماندی


از آشنایی تا جدایی

اگر خداوند روزی آرزوی انسانها را برآورده میکرد، من بی گمان دوباره دیدین تو را آرزو میکردم و توهرگز ندیدن مرا...آنگاه نمیدانم به راستی خداوند کدام را میپذیرفت...

با من بمان و هیچگاه از کنارم نرو...

تو باشی من نفس میگیرم.تو باشی من جانی تازه میگیرم...

با.من باش تا آخرین نفس.تا لحظه ای که جان دارم عزیزم...

ای تمام هستی ام تو تمام زندگی منی.با من بمان و زندگی را از من نگیر...

مگر به جز تو چه کسی را در این دنیا دارم!؟!؟

تو تنها کسی هستی که دیوانه وار دوستش دارم.تو تنها کسی هستی که همدم شب و روزم و رفیق لحظه های زندگی ام هستی...

ای همدم شب و روزم با رفتنت شبهایم را بی مهتاب و روزهایم را مثل شبهایم نکن...

ای رفیق لحظه های زندگی ام؛این لحظه های زیبای با تو بودن را از من نگیر...

همه دلخوشی ام تویی.بهترین لحظه زندگی ام آن لحظه است که در کنار تو هستم و در آن چشمهای زیبایت نگاه میکنم وآرام با صدای آهسته میگویم که دوستت دارم عزیزم...

بمان که با آمدنت در کنارم یه دنیا خوشبختی را به من هدیه میدهی...

ای زیباترین زیبایی ها؛ای مظهر خوبی ها؛ای تو لایق بهترین ها با منی که بد جور دیوانه آن قلب مهربانت هستم بمان و با رفتنت زندگی را به کامم تلخ نکن...

با رفتنت من نیز از این دنیا خواهم رفت.گفته بودم که این دنیا را بدون تو نمیخواهم...

از تمام دار این دنیا تنها تو را دارم و تو را میخواهم...

تویی که قلبم را از عشق و محبت خودت حان دادی و به منی که خسته تر از تنهایی ها بودم نفس دادی...

با من بمان تا آخرش!آخرش همان لحظه ایست که میفهمی تنها تو را میخواستم...

آخرش همان روزیست که خواهی فهمید چقدر تو را دوست داشتم...

آخرش همان لحظه ایست که خواهی فهمید از عشقت مرده ام...

آری از عشقت مرده ام.................

پس تا لحظه ای که از عشق تو نمرده ام با من بمان عزیزم.....

 

اما خدایی زود رفتی...فکرشم نمیکردم اینطوری بری.اما دیدی با یه بهونه الکی چه راحت رفتی و جوجو رو تنها گذاشتی...گفتم بی تو نمیتونم بیا و ببین که نمیشه بی تو بهت نشون میدم که بدون تو نمیشه...

خواهش میکنم برگرد................بدون تو نمیشه.آخه چرا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت23:58---15 شهريور 1391
سلام هانیه خیلی وبلاگ خوبی داری ادمو اروم میکنه....ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 17:3 توسط هانیه| |


Power By: LoxBlog.Com